Vrácení / Výměna zboží

Může se stát, že Vám zakoupené zboží nebude z jakéhokoli důvodu vyhovovat, nebo jste zvolili špatnou velikost nebo typ.
Nevadí, zboží můžete bez udání důvodů vrátit, nebo zdarma vyměnit za jiné.

Jak na to?

1) Kontaktujte nás na email: info@epouzdro.cz a informujte nás o záměru vrátit nebo vyměnit zboží.
Skutečnost, že chcete odstoupit od kupní smlouvy, nebo provést výměnu je třeba sdělit nejpozději do 14 kalendářních dnů od data převzetí.
Zboží musí být nepoužívané, pouze vyzkoušené bez známek poškození.

2) Ke zboží je třeba do balíčku připojit následující:
– kopii dokladu o koupi (kopii faktury)
– krátký průvodní dopis obsahující číslo Vašeho účtu (v případě vrácení zboží) nebo název jiného produktu (v případě výměny)

3) Balíček zašlete na adresu:
ePouzdro.cz
Jiří Kopecký
Zádvoří 153
679 63 Velké Opatovice
Czech Republic

Zboží je třeba pečlivě zabalit, ideálně do originálního obalu a případně i bublinkové folie, aby nedošlo k jeho poškození.
Balíček je třeba doručit zpátky na sklad nejpozději do 30 dní od jeho převzetí.

Pro vrácení můžete též využít výdejní místo Zásilkovny: Zádvoří 153, Velké Opatovice (iSaprio). Kdy si přes aplikaci Zásilkovny vygenerujete kód, který nahlásíte na nejbližší pobočce Zásilkovny a předáte společně s pečlivě zabalenou zásilkou zpátky. Náš kód pro vrácení zásilky neposkytujeme.

Dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku není možné odstoupit od kupní smlouvy u zboží upraveného nebo vytvořeného na přání zákazníka, například u krytu s vlastním potiskem. Při chybně zvoleném krytu zákazníkem a požadavku na jeho výměnu za správný typ, mohou být účtovány výrobní náklady do výše 40% ceny nově vyrobeného krytu.

Poškozené zboží nebude přijato zpátky. Berte prosím na vědomí, že za správnou přepravu balíčku zpátky na sklad ručí zákazník.Samotná výměna zboží je v případě stejné ceny zdarma.
– Při chybě pracovníka expedice je poštovné směrem k zákazníkovi zdarma a zákazník má právo na náhradu nákladů spojených s vrácením zboží (vrácením částky na účet, nebo zasláním jiného zboží v odpovídající hodnotě).
– V případě, že zákazník zvolil špatný typ nebo velikost zboží, chce vyměnit barvu apod. hradí poštovné zákazník. Poštovné je v případě platby předem na účet 69 Kč, nebo v případě úhrady poštovného dobírkou 118 Kč. Provozovatel eshopu vždy automaticky předpokládá uhrazení dopravy formou dobírky (při převzetí vyměněného zboží), kdy zákazník obdrží fakturu za dopravu spolu s vyměněným zbožím a původní opravenou fakturou. Na žádost zákazníka však může být vystavena faktura za dopravu s platbou předem na účet.

Odstoupení od kupní smlouvy oznámené po 14. dni od převzetí zboží nebude akceptováno.

0

Začněte psát a pak stiskněte ENTER